Sunday, February 27, 2011

. stress tahap hyperbola .


adoy , bile free nk uat nk assgnment tpi byk mslah lew plak .
pening pala la , xde mood la , byk gangguan lew , etc .
bile da smpai due date kena antor assgnment bru la
kelam kabut + pulun nk uat .
ish2 , wahida wahida . ape nk jdi lowh awak nieh .

mlm nieh , dtg plak pnyakit pening pala smpai nk bukak mata pown x bley .
adekah itu migraine ??? enth teman pown x taw lew .
pas2 teman tido lew kejap , after 1/2 hour da tido da x pening da .
gi la basoh muka , mayang2 tok tenang kn jiwa yg serabot nieh ( cam lew byk mslah sgt ) .

sekali , aku tgk kt chermin bibir aku pucat giler brtukar jdi putih
adoy , risau teman .
x ckup air dlm bdan kew , or letih sgt kew , kesan2 stress kew . ahaks
haish pelik2 , benda2 alah nieh lew yg uat aku
STRESS TAHAP HYPERBOLA nieh .
keja x ciap , merapu byk .errrr~


p/s : kpada sesiapa yg snyum kt aku dri 5 batu lagi dan aku uat bodo jew , maap ey .
teman saket pala lew , bkn x nmpk korang snyum kt teman . hehehe


-FIN-

No comments:

Post a Comment