Monday, January 10, 2011

. result ???


ape yg bley aku kata kn hanya , still 3.0 and above agi sem nieh . alhamdullilah~
aku dh usha smpai kn cuti raya haji snggop kuh korban kn tapi ini lah yg mmpu aku dpt uat stkat ini . bgi bdak2 akaun d uum skadar dpt kekal kn pointer 3.0 and above sudeh mmadai kot . mmg rosak kan pointer btoi 2 sbjek akaun nieh FAR & KAM . ishhh , payah btoi nk skor 2 sbjek killer nieh naseb baek ade farid , fiza ngn ika klu xde mreka hanyut lowh aku . thanx guys ! 6ti kte uat stdy group agi eh ... wink3~  
wada akan bljr tok mngajar korang plak , btoi jgak kate farid smpai bile kn kn kn ...
=)

wlaupun dh brhempas pulas mase final , tpi mistakes aku adlah x brmula dri awal . klu lowh aku skor mid sem , msti pointer lbih baek an~ ini kena slah kn diri sndri sbb bnyk sgt maen nyer + sibok brfesbuk nyer agi . 
ish2 , ape nk jdi lowh ngn bdak2 zman skunk .
toink3~

ape2 pown , aku snggup perah kn sgala keringat , chewahhh ha3 ,
 for my family & si buah hati dan tidak lupe jgak for aku pnye scholarships JPA spya x d beri amaran spya naek kn pointer anda agi , ha3~ sem dpan wada usha 3 kli gnda tok mereka d atas yer chaiyok3 ! wahhh ! smngt nyer , hu3~ nk tima kaseh sgt2 pd si buah hati kuh yg sllu bgi kata smngt + mtivasi , luv u syg .
 pada umi ku syg yg sllu doa kn trbaek tok sume ank2 nyer , maseh umi muah ! syg umi !

x sabor nk masok sem 4 wlaupun sbjek2 killer sedang mnanti , huhh !
ape2 pown  akhir kate , majukan sukan tok negara !
mlysia bley ! ehhh , ptut nyer wada bley la .
 kah3~

-FIN-


No comments:

Post a Comment