Saturday, October 23, 2010

بسم الله الرحمن الرحيم

Ini adalah first time aku uat bl0g dan ini adalah perkara yang daring pernah aku uat c0s sememang nyer aku X RETI oke !!! ha3 sumpah aku x tipu . Tengok cam best jew eh member2 ade bl0g cam nk try tapi slalu putus asa d pertengahan jalan uat malu jew an . kuang3~

Sebab kedua aku baru nk try uat blog adalah ............. jeng3~ . huh3 Sebenar nyer d0lu-d0lu , aku malu nak dedah kan rahsia pribadi aku kat public . Bagi aku PERIBADI = RAHSIA unggul hak milik kekal selame-lame nyer 
tapi skunk cam t'balek jew an . Keja gil0 ah nieh !

Sebab ketiga plak , aku dpt sk0ng m0ral dri s0wg mmber aku nieh name dye ... name dye ... alah xyah g taw r bukan mas0k exam p0wn . hu3 tiba2 rase t'cabar jiwa dan raga keperempuanan aku nieh . cewaaahhh~ poy0 lebih .

S0 skunk , aku rase nak c0ba benda baru plak . B0hsan sudeh . Finally , aku pilih nak uat bl0g nieh . Itulah kesudahan nyer , sekian Wassalam .
~___~"

No comments:

Post a Comment